Neem nu contact op

Schrijven voor de zoekmachine? Laat je niet gek maken

1 jaar geleden

Je hebt mij niet nodig als je alleen blogt om bovenaan in de zoekresultaten van Google te komen. Je kunt…

Kies je doelgroep, 6 tips

1 jaar geleden

Uit mijn onderzoek blijkt dat de meeste adviesbureaus hun website richten op 'iedereen'. En dat hoor ik nog steeds van…

Hoe combineer je theorie en voorbeeld? De sandwich van Arie

1 jaar geleden

Als je een theorie uit wilt leggen, doe je dat het best aan de hand van een voorbeeld. Daarmee heb…

Hoe bouw je online vertrouwen?

1 jaar geleden

Is het noodzakelijk dat je mensen persoonlijk spreekt om vertrouwen op te bouwen? Veel adviesbureaus zijn daarvan overtuigd en doen…

Het is toch al een keer gezegd?

2 jaar geleden

Veel bloggers aarzelen: Wat heb ik nou te vertellen? Wat kan ik nou nog toevoegen? Ik vertel toch niets nieuws?…

Vindbaar voor je doelgroep

2 jaar geleden

Dit artikel vertelt je alles wat jij kunt doen om je website pagina voor pagina vindbaar voor je doelgroep te…

Formuleer je doelgroep inclusief

2 jaar geleden

Als je een doelgroep formuleert volgens marketeers of volgens mijn voorgaande blogartikelen, kom je op één vertegenwoordiger uit. Vaak is…

42, of waarom jouw oplossing niet interessant is

2 jaar geleden

Veel zakelijke bloggers schrijven enthousiast over hun oplossing, of dat nou de begeleiding van een organisatieverandering is, een training of…

Schrijf geen spreektaal

2 jaar geleden

“Schrijf spreektaal!” zeggen veel schrijfcoaches die je beloven dat je in een week je boek kunt schrijven. Niet doen, zeg…

Nieuwsbrief? Zo lezen ze hem wel

2 jaar geleden

Hoe houd je online contact met je potentiële klanten? Je kunt niet met iedereen elke maand een kop koffie drinken.…