Neem nu contact op

Concrete tips om je doelgroep te verleidenConcrete tips om je doelgroep te verleiden

Concrete tips om je doelgroep te verleiden

3 jaar geleden

Een klantrelatie opbouwen is eigenlijk hetzelfde als een liefdesrelatie opbouwen. Je wilt met elkaar in zee om avonturen met elkaar…

Intelligente doelgroep? Houd het simpelIntelligente doelgroep? Houd het simpel

Intelligente doelgroep? Houd het simpel

3 jaar geleden

Er heerst een hardnekkig misverstand onder hoogopgeleiden, specialisten, deskundigen en andere slimmeriken. Ze denken dat ze met vaktaal en moeilijke…

Beeld bij je blog: moet dat?Beeld bij je blog: moet dat?

Beeld bij je blog: moet dat?

3 jaar geleden

Je blog gaat misschien niet over een onderwerp dat nou bepaald om een beeld vraagt. Je hebt geen foto’s, tekeningen,…

Tips & argumenten – 10 jaar vragen aan Cline deel 2Tips & argumenten – 10 jaar vragen aan Cline deel 2

Tips & argumenten – 10 jaar vragen aan Cline deel 2

3 jaar geleden

Hoeveel tips, hoeveel argumenten en hoe maak je jouw dienst aantrekkelijk? Deel 2 in de serie 10 jaar vragen aan…

Toekomstscenario’s voor jouw bedrijfToekomstscenario’s voor jouw bedrijf

Toekomstscenario’s voor jouw bedrijf

3 jaar geleden

Nooit was duidelijker hoe onvoorspelbaar de toekomst is dan nu. Toch was een pandemie een van de bekende en reële…

10 jaar blogvragen aan Cline – deel 110 jaar blogvragen aan Cline – deel 1

10 jaar blogvragen aan Cline – deel 1

3 jaar geleden

Wat is een blog, hoe blijf je bloggen en hoe profileer jij je als expert? 30 januari 2012 schreef ik…

Hoe schrijf je inclusief?Hoe schrijf je inclusief?

Hoe schrijf je inclusief?

3 jaar geleden

Ik vind inclusief schrijven belangrijk omdat het leidt tot diversiteit en diversiteit leidt tot bredere, succesvollere oplossingen, evenwichtigere beslissingen en…

Moet iedereen het begrijpen?Moet iedereen het begrijpen?

Moet iedereen het begrijpen?

3 jaar geleden

Moet iedereen begrijpen wat je schrijft? Corona-gerelateerde onderwerpen gaan iedereen aan, dus moeten de media die toegankelijk maken voor iedereen,…

Het succesverhaal van Koos’ boekHet succesverhaal van Koos’ boek

Het succesverhaal van Koos’ boek

3 jaar geleden

Wat kun jij leren van een voormalig laaggeletterde over het schrijven van een boek? Meer dan je denkt. Koos was…

Evelien van Proosdij: geen klanten via internetEvelien van Proosdij: geen klanten via internet

Evelien van Proosdij: geen klanten via internet

4 jaar geleden

Internet puur informatief “Klanten werf ik nu via-via; ik ben lid van netwerken en leer mensen kennen via bestaande klanten,…