Neem nu contact op

Intelligente doelgroep? Houd het simpel

3 jaar geleden

Er heerst een hardnekkig misverstand onder hoogopgeleiden, specialisten, deskundigen en andere slimmeriken. Ze denken dat ze met vaktaal en moeilijke…

Beeld bij je blog: moet dat?

3 jaar geleden

Je blog gaat misschien niet over een onderwerp dat nou bepaald om een beeld vraagt. Je hebt geen foto’s, tekeningen,…

Tips & argumenten – 10 jaar vragen aan Cline deel 2

3 jaar geleden

Hoeveel tips, hoeveel argumenten en hoe maak je jouw dienst aantrekkelijk? Deel 2 in de serie 10 jaar vragen aan…

Toekomstscenario’s voor jouw bedrijf

3 jaar geleden

Nooit was duidelijker hoe onvoorspelbaar de toekomst is dan nu. Toch was een pandemie een van de bekende en reële…

10 jaar blogvragen aan Cline – deel 1

3 jaar geleden

Wat is een blog, hoe blijf je bloggen en hoe profileer jij je als expert? 30 januari 2012 schreef ik…

Hoe schrijf je inclusief?

3 jaar geleden

Ik vind inclusief schrijven belangrijk omdat het leidt tot diversiteit en diversiteit leidt tot bredere, succesvollere oplossingen, evenwichtigere beslissingen en…

Moet iedereen het begrijpen?

3 jaar geleden

Moet iedereen begrijpen wat je schrijft? Corona-gerelateerde onderwerpen gaan iedereen aan, dus moeten de media die toegankelijk maken voor iedereen,…

Het succesverhaal van Koos’ boek

3 jaar geleden

Wat kun jij leren van een voormalig laaggeletterde over het schrijven van een boek? Meer dan je denkt. Koos was…

Evelien van Proosdij: geen klanten via internet

3 jaar geleden

Internet puur informatief “Klanten werf ik nu via-via; ik ben lid van netwerken en leer mensen kennen via bestaande klanten,…

Mislukkingen? Deel ze in je blog

4 jaar geleden

Natuurlijk deel je je successen, op social media leeft iedereen immers groots en meeslepend. Maar daar kijken mensen zo langzamerhand…